wtorek, 14 kwietnia 2009

Temat: O przyjaźni.

Przyjaźń – stan pomiędzy co najmniej dwiema osobami (Maja & Acree), które żyją z sobą w swoistej symbiozie – wykorzystują siebie nawzajem ile można, kiedy można i jak można xD

Ktoś ostatnio poznając moją przyjaciółkę Acree ( no może nie tak ostro, wymienili parę zdań i się na oczy zobaczyli), stwierdził, że ta kobita to się poznać nie daje..! I miał racje, ona nie daje.. xD Z resztą jak ona by to powiedziała: "po huj" (pisownia oryginalna). Co odpowiedziałam..? Jakby nie patrzeć, nie jest to zła cecha, a wręcz przeciwnie. Jeśli moja Aśś, którą tak lovusiamm <3> oHh aHh i w ogole na ruuszofo ( to był sarkazm jakby ktoś nie wiedział..). Dopatrzyłam się jednej rzeczy - w ten sposób ma STUPROCENTOWYCH przyjaciół!!! Wiernych do końca, zawsze lojalnych, a przede wszystkim prawdziwych..!!

Acree Eleonoro Mario Huano de Desperatos la Costamana Ronaldinio ala Satan
Dziękuję, że jesteś! (czyt. pozdro elo ziom)

No! Było krótko i na temat:)
Majka.

2 komentarze:

Acree pisze...

Dziękuje Ci, Majko Don Juan Huano El Mariaci D-Bil :3

Majka. pisze...

Ne ma za so:P moja kreaturko:D:D