poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Temat: Atak klonów.

Z góry i z ogromnym żalem chciałam wszystkie owe kobiety, panienki, dzieweczki, dziołchy i niewiasty przeprosić, że nie rozpoznaję ich na ulicy. I przechodząc ze swoją pełną skromnej pychy miną, słyszę bądź nie słyszę rzucone w moją stronę nijakie "cześć", obracając się (bądź nie) z myślą: Szto je to..? (pisownia oryginalna). Przepraszam, ale dla mnie to jest jakiś "atak klonów" ( jak my to z Acree nazywamy), bo się wy, dziewczyny wiele nie różnicie od siebie. A ja myślałam, że rasa żółta i czarna jest ciężka do odróżniania..;/ A jeśli taka maniura ma długie, ciemne, proste włosy i końską grzywę to nie myślcie, że się będę fatygować, by jej tą grzywkę odsłonić i sprawdzić, która to kobyła się do mnie odezwała. 
I proszę się nie dziwować, bo to nie Dziwnów, ni Dziwnówek, że nie mam pamięci do dziewczyn. Zawsze ktoś mi mówi "ej widziałaś, to była ta panienka..." A ja tylko rzucam zdziwione "aha". Dlaczego się tak dzieje..? Nie patrzę się na dziewczyny, bo po primo bom hetero..! (to nie po łacinie, tylko po polskiemu xD). Dla mnie się wiele od siebie nie różnią. Wiadomo - solara, szpachla, balejaż, grzywa, rurki, balerinki, muchy czyli... jakby to nazwać..? O, mam - chodzące plasteliny z tapeta promieniujacą niczym uszkodzony reaktor atomowy z Czarnobyla, dodatkowo porażając wszystkich w koło oczojebnymi kolorami - żółtym i zielonym, udając żonkile, by facet dolatywał niczym pszczoła z rozpędzonym żądłem. Do samoobrony polecam wam wasze ogromne torby z "drobiazgami' noszone przy pasze. Owa plantacja takich żonkili szerzy się coraz szybciej tworząc z naszego miasta pole. A pola są na wsiach, drodzy państwo, więc nasze miasto to już wieś (nie to, że mam coś do wsi, bo nie mam)...? Obawiam się, że tak, więc nici z waszego wożenia się po "mieście" i nadziei na błyszczenie. Jakby to mój brat powiedział: "teraz to tylko w pole i do kartolfi". Wozicie się po tym mieście i próbujecie zwrócić na siebie uwagę jakimiś kontrowersyjnymi strojami z domieszką rażących kolorów machając pupcią jak pies ogonem (to się zwie sesja dla ubogich). Jaka jest szansa na zwrócenie uwagi ludzi..? Dość duża (najwyrażniej dużo tych ubogich jest u nas xD). Hm... a jedźcie do większego miasta - Zakopane, Wrocław, Kraków itp. Daję sobie rękę pociąć, że nikt tam na was nie zwróci najmniejszej uwagi, choćbyście nie wiem jakie wygibasy na ulicy prezentowały. Będziecie to robić za darmo i na darmo. Tam jest klonów od cholery..! No jeśli oczywiście dany klon ma trochę oleju, a nie próżni w głowie to zwracam honor. A takich jest koło 10%. Czemu społeczeństwo się tak klonuje..? To moda czy tępota..? Bardziej tępota. Mówi się, że aparycja i strój winny wyrażać charakter człowieka. Jeśli rzeczywiście tak jest to wychodzi na to, że połowa naszego społeczeństwa to wariaci, którzy są zakompleksieni, wolą wmieszać się w tłum, a zarazem udawadniać, że się od niego różnią, potem zmieniają się w pustą materię, gdzie patrząc w lustro i mówiąc sobie "jestem zajebista", a następnie spuszczając głowę i zaglądając do portfela od konkubenta - "no i on mnie kocha", wiedzą podświadomie, że to tylko pusta ruletka.. że on cię kupuje, a nie kocha. I że w tej grze jesteś tylko przegranym pionkiem, a nie królową. Pustka, bezradność, nicość i Ty w samym centrum. Smutne, ale prawdziwe. 

Ja tam w swoich bliższych znajomych nie widzę takich lasnowatych zaćmionych solarek z poparzoną jaźnią i dziurą ozonową we łbie tworząc model chemicznie pustej materii. Dlatego też to moi bliżsi znajomi:)

Jaki z tego morał..? Prezydent się skopiował, to społeczeństwo też musi. 

Tymże miłym akcentem zakończę moje wywody,
bądź wzwody bez wywodów czy korowodów.

Majka.

14 komentarzy:

Krzyś pisze...

Dobry tekst , takie kobitki sa smieszne hehe mysla ze blyszcza ;]
Mam nadzieje ze kilka takich panienek to przeczyta hehe ;)

Majka. pisze...

Krzysiu, nawet jeśli przeczytają to i tak nie są w stanie zrozumieć, że to o nich i będą się tego wypierać.

Acree pisze...

No.. wreszcie..
Nie ma to jak wspólne zdanie..
Btw.. właśnie się zastanawiam czy by sobie rurek nie kupić.. One są takie jezzzzzi XDXDXDXDXDXDXDXDXDXD

Majka. pisze...

A chcesz przejść do działu "dalsi znajomi" lub "hołota"..?

Acree pisze...

a wiesz co to znaczy ironia?

Majka. pisze...

No właśnie wiem :]
a wiesz co to znaczy groźba..? xD
Ehh.. chyba Cię ta "hołota" zbulwersowała i dlatego masz taką minkę na "zdjęciu".. ;P

Acree pisze...

ta minka jest taka zawsze gdy tylko Cię widzi kochanie :*

Majka. pisze...

Yyy.. w sumie racja --'
Ale weź sobie zapamiętaj ten cytat z notki - "po primo bom hetero..!"

Krzyś pisze...

Ale jest ostrooo xD

Anonimowy pisze...

heh :P "po primo bom hetero" to fakt :P była piosenka, o kaczorkach "big cyc - atakuja klony", ale widze ze stwierdzenie się rozrasta... heh, te panny to albo zmądrzeją kiedyś (ileś tam % szans..) albo umrą wydymane... ale przez życie, co im satysfakcji nieda ;P

Anonimowy pisze...

hm... nie wiem co mam napisać.... notka jak zwykle.... żeby nie przeklnąć fajna;D

Tyśśś ;D

Anonimowy pisze...

iwłasnie dlatego ja mam loczki a nie czarne ufabowane zachodzace na czoło chełmy radzieckie xD

no i gaciami sie wyrózniam bo takie zwisniete:p teraz mnie poznasz nie?? ;p

smierć żonkilom!!

ByQ

Majka. pisze...

Nom, bo nie potrzebna nam sztucznej natury.
No i jak radzieckie to na syberie wywozic trza xD
A ciebie to z daleka poznaje(po różkach):D:D

hmh.. no i widze ze nazwa "zonkile" sie niezle spopularyzowala:D:D hehe duzo osob zaczelo to uzywac xD

Anonimowy pisze...

Przeczytałam;p czekam na następne :D